b7relngoom
اهلا وسهلا بكم فى منتدى بحر النجوم اتمنى المنتدى اعجبكم وتشاركو معانا باارائكم ومشاركتكم
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 141471132
b7relngoom
اهلا وسهلا بكم فى منتدى بحر النجوم اتمنى المنتدى اعجبكم وتشاركو معانا باارائكم ومشاركتكم
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 141471132
b7relngoom
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed ezz eljeneral1
مشرف منتدى الرياضة والبرامج والالعاب
ahmed ezz eljeneral1

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary13
علم بلدى : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Egypt_a-01

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Empty
مُساهمةموضوع: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالأحد مايو 30, 2010 12:06 pm

مهما وصلت علاقتك بحبيبتك لازم تعرف ان الحب غداااااااااااااااار وأنا دلوقتى بعترف انى لحد دلوقتى ما حبتش ما عدا الإثنين اللى حبيتهم بجد فى حياتى كانت نهاية القصة الأولة الغدر والخيانة والتاينة نهايتها قربت أوى بس يا خسارة كنت وهبلها كل حياتى وهيه عارفة أنا اتحديت كل الدنيا علشان خاطرها وكنت مستعد أخسر حتى أبويا وأمى مش بهزر و هيهي معانا هنا فى المنتدى وفى ناس هنا فى المنتدى عارفين كده كويس أوى مش هقول أسماء بجد حبيتها أوى أوى أوى بس رغم ده كله مفيش حاجة اسمها حب كنت مفكرها مستعدة تعمل أكتر من اللى أنا أقدر أعمله بس انا طلعت غلطان بس يا خسارة كده كلام الناس كلها طلع صح وكلام انا وهيه الى طلع غلط يا خسارة وألف خسارة كنت بتحدى بيها الناس بس يا خسارة خسرت أهلى واصحابى وكل اللى هنا علشانها وهيه مش مقدرة وأكيد هييجى اليوم اللى هنسيب بعض فيه
خنقتونى
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
خنقتونى

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary23
علم بلدى : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Egypt_a-01

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالإثنين مايو 31, 2010 1:14 pm

ايه يا احمد فى ايه مالك
ايا كان اللى انت فيه
مينفعش تخسر اهلك وصحابك علشان واحده بتحبها
ولا ينفع تخسرها علشنهم
وبرضو مينفعش تندم انك حبيت واحده متستهلش
لو هى محستش ومقدرتش حبك فى غيرها يقدرك الحياه مش هتقف عليها
حب وعيش يا احمد ومتفكرش فاللى عدى
ahmed ezz eljeneral1
ahmed ezz eljeneral1

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary13

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 01, 2010 11:33 am

متشكر يا شاهى أنا عارف ان انتى عايزة تصبرينى بس هصبر ازاى والإنسانة اللى حبيتها بجد مش حسا بيا وانتى بتقولى ان ادلنيا مش هتقف على واحدة أو البنت دى بس فى مشكلة عارفه ايه هيه انى حبيتها بجد يا شاهى وربنا حبتها بجد وهيه على طول وعايزة كل الحياة تبقى هزار أكيد انتى عرفتيها ياريت تكلميها وتعقليهاو تفهميميها بجد حبيتها بجد والله والله حبيتها بجد وهيه دى المشكلة مش قادر أنساها ما بتغبشى عنى لحظة واحدة
أخوكى أحمد
خنقتونى
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
خنقتونى

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary23

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالخميس يونيو 03, 2010 7:50 am

بص انا دماغى كده ودت على اتنين a او h
فى ايا كانت منهم
صرحها بحبك ليها يا احمد
وبعدين الهزار مش المشكله اكيد فى مشكله اكبر
ahmed ezz eljeneral1
ahmed ezz eljeneral1

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالخميس يونيو 03, 2010 2:34 pm

شاهى اناع ايز أتكلم معاكى يا تدينى ايميلك يا إمال تدخلى شات بحر النجوم علشان خاطرى مستنيكى
خنقتونى
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
خنقتونى

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالخميس يونيو 03, 2010 2:52 pm

انا الشات الجافا مش شغال عندى
ابقى اكتبلى ميلك هنا وانا اعمللك ادد
ayat saleh
عضو جديد
عضو جديد
ayat saleh

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 5510

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالجمعة يونيو 04, 2010 3:55 pm

انت ليه مش مصدق انى بحبك
ayat saleh
عضو جديد
عضو جديد
ayat saleh

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 5510

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالجمعة يونيو 04, 2010 4:00 pm

وبعدين ياشاهى ايه واحدة متستهلش دى معناها ايه
ayat saleh
عضو جديد
عضو جديد
ayat saleh

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالسبت يونيو 05, 2010 1:43 am

ahmed ezz eljeneral1 كتب:
مهما وصلت علاقتك بحبيبتك لازم تعرف ان الحب غداااااااااااااااار وأنا دلوقتى بعترف انى لحد دلوقتى ما حبتش ما عدا الإثنين اللى حبيتهم بجد فى حياتى كانت نهاية القصة الأولة الغدر والخيانة والتاينة نهايتها قربت أوى بس يا خسارة كنت وهبلها كل حياتى وهيه عارفة أنا اتحديت كل الدنيا علشان خاطرها وكنت مستعد أخسر حتى أبويا وأمى مش بهزر و هيهي معانا هنا فى المنتدى وفى ناس هنا فى المنتدى عارفين كده كويس أوى مش هقول أسماء بجد حبيتها أوى أوى أوى بس رغم ده كله مفيش حاجة اسمها حب كنت مفكرها مستعدة تعمل أكتر من اللى أنا أقدر أعمله بس انا طلعت غلطان بس يا خسارة كده كلام الناس كلها طلع صح وكلام انا وهيه الى طلع غلط يا خسارة وألف خسارة كنت بتحدى بيها الناس بس يا خسارة خسرت أهلى واصحابى وكل اللى هنا علشانها وهيه مش مقدرة وأكيد هييجى اليوم اللى هنسيب بعض فيه
Sad Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad :bigemo_harabe_net-1
Heroo
Admin
Admin
Heroo

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary28

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالإثنين يونيو 07, 2010 3:21 pm

على فكرا الموضوع دة مش ينفع خالص حكاية الاميلات والمواضيع دى دة اسمة كرسى الاعتراف يعنى لعبة الناس بتختار الشخص اللى هيكون على كرسى الاعتراف وكل الناس تسالة عن كل شئ هما عايزينة وهو ما علية انة يرد اتمنى يكون المعلومة وصلت واتمنى مشفش التعليقات دى

وشكرا
https://b7relngoom.alafdal.net
خنقتونى
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
خنقتونى

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 08, 2010 1:51 pm

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Icon_sad hiro
no comment
زهرة
عضو جديد
عضو جديد
زهرة

المزاج : هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام Qatary28

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام   هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 10:15 pm

ممكن اقول حاجة من غير زعل حب الشات والايميلات دة مش حقيقى ولا حتى الفيس بوك ولا اى حاجة كلة بيبقى كدب وقليل اووووووووووووووووووووى لما يكون حب زى حالة احمد كدة صدقوانى انا حبت قبل كدة واتجرحت جرح عمرى كلة ومش من العيب ان الواحد يجرب ايان كان اللى بتحبها يا احمد انا مش اعرف فين بس هى بتحبك زى ما انت بتحبها وممكن يكون هزار ها دة نابع من ان هى مضايقة مثلا من حاجات كتير فا بتخرجة بالهزار وهى ممكن تكون مش عايزة تحكيلك علشان مش تضايقك وتخليك مبسوط المهم انتوا تقعدوا مع بعض وتحلوا مشكلكم مع بعض اوعوا تدخلوا حد حتى لو كان انا

وشكرا يارب ما اكون ضايقت حد بكلام ولو حد اضايق بليز مش يزعل منى اختكم زهرة

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
صفحة 1 من اصل 1